Ei leitud
Siin ei ole midagi, liigu tagasi avalehele
Siin ei ole midagi, liigu tagasi avalehele
Rulett on hasartmĂ€ng, kus mĂ€ngija panustab konkreetsele numbrile vĂ”i numbrite kombinatsioonile ning seejĂ€rel keerutatakse ratast, millele on mĂ€rgitud numbrid. Kui ratas peatub, kukub kuul ĂŒhele numbrile ning kui see number vastab mĂ€ngija panusele, vĂ”idab ta raha vastavalt panuse suurusele ja vĂ€ljamaksekoefitsiendile. Ruletil on tavaliselt kaks versiooni – Euroopa rulett ja Ameerika rulett. Euroopa ruletirattal on numbrid 1-36 ning ĂŒks roheline null. Ameerika ruletis on lisaks nullile ka topelt null, mistĂ”ttu on ratta numbrid 1-36, null ja topelt null. See tĂ€hendab, et Ameerika rulett pakub tavaliselt halvemat vĂ€ljamaksekoefitsienti mĂ€ngijale kui Euroopa rulett, kuna mĂ€ngija vĂ”imalus vĂ”ita on natuke madalam. Kuna rulett on puhas hasartmĂ€ng, on mĂ€ngu tulemus tĂ€iesti juhuslik ja sĂ”ltub tĂ€ielikult Ă”nnest. MĂ€ngija vĂ”iduvĂ”imalus sĂ”ltub panuse tĂŒĂŒbist ja vĂ€ljamaksekoefitsiendist. Panustades suuremale hulgale numbreid, on mĂ€ngija vĂ”iduvĂ”imalused tavaliselt suuremad, kuid vĂ€ljamaksekoefitsient on madalam. Panustades ĂŒksikule numbrile, on mĂ€ngija vĂ”iduvĂ”imalused madalamad, kuid vĂ€ljamaksekoefitsient on suurem.
Ruleti mÀngimine on suhteliselt lihtne, kuid vÔib olla algajale mÀngijale segane. Allpool on toodud pÔhjalikud juhised, kuidas ruletti mÀngida.
MÔned olulised punktid, mida tuleks ruleti mÀngimisel meeles pidada:
Ruleti eesmÀrk on ennustada, millise numbri peale kukub kuul.
Ruletilauale panustamine hÔlmab panuse tegemist konkreetsele numbrile vÔi numbrivahemikule, millele mÀngija ennustab, et kuulike peatub.
Sisepanused on panused, mille mÀngija teeb konkreetsele numbrile vÔi numbrivahemikule, mis asub ruletilaua sees. VÀlispanused on panused, mille mÀngija teeb numbritest vÀljaspool olevatele panusevÔimalustele, nagu nÀiteks punane/must, paaris/paaritu, suur/vÀike jne.
RuletimĂ€ngu tĂ”enĂ€osusteooria mĂ”jutab mĂ€ngu tulemust, kuna mĂ€ngija panused pĂ”hinevad tĂ”enĂ€osusel, milline number vĂ”i numbrivahemik vĂ”idab. Ruletiratta numbrid on korraldatud nii, et punased ja mustad numbrid on vaheldumisi, vĂ€lja arvatud roheline null. Selle tulemusena on mĂ€ngijal kindel tĂ”enĂ€osus vĂ”ita konkreetse panuse puhul, sĂ”ltuvalt panuse tĂŒĂŒbist ja vĂ€ljamakse suurusest. MĂ€ngija vĂ”iduvĂ”imalused ja tĂ”enĂ€osus sĂ”ltuvad ka mĂ€ngu variandist, mida mĂ€ngitakse.